torsdag...13 maj... KÖTTFÄRSSÅS OCH GNÄLL..

Ja ni i dag har det varit mycket gnälling hemma joline har inte alls varit på topp känner inte igen detta hon som alltid är så lugn och snäll,, vänder det nu eller är det bara för dagen det kan vi ju hoppas på=)

köttfärssås har jag gjort ett helt lass till jollan i dag och frusigt ner det blev superduper gott så det kan jag lova att hon kommer gilla=)
nu kan man ju börja smaksätta och lite så å det är kul=)

nu ska jag byta blöja på mitt gnäll och sen ge henne till sin pappa en stund tror jag;) ha en bra kväll alla kram

I kväll så badade jag jollan och hon tycker det är såå himla mysigt hon sitter i baljan och leker å plaskar=) sen när jag tog upp henne va hon så gosig så jag satt mig med henne och gosade i bara handuken ja och vad hände då jo det blev helt varmt och blött i mitt knää på hela mina kläder,, så det va bara för mig att hoppa in i duchen, den lilla skitungen hon är allt lurig hon=) puss på henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback