onsdag 12 maj... joline hos doktorn=(

När joline bara va 3 dagar va vi inne med henne på barnakuten för hon hade konstig andning och hade andningsuppehåll, det va ingen fara med henne utan bara väldigt förskyld, men enda sen dess har hon varit väldigt förskyld och täpt, och när hon va ca 5 månade började det bli värre och hon fick en himla jobbig hosta och den sitter i fortfarande plus att det piper och låter i hennes luftrör och det blir inte bättre bara värre och värre, så igår ringde jag bvc och fick en tid hos doktorn i dag så vi åkte dit med lilla jollan, hon va såå duktig så och bara satt och tittade på doktorn när han undersökte henne,,, doktorn va tvungen och ringa barnakuten för att få lite råd om medicin och så och mitt i samtalet sa ha ja hon är väldigt söt denna lilla tjej hahha det tyckte jag va hila gulligt sagt av honom=) ja det va det roliga med det besöket, det som inte är så roligt är att joline nu äter brickanyl tabletter tills fredag då vi ska till barnakuten och lära oss hur vi ska använda hennes inandningsmarskin som hon ksa andas in  pulmicort morgon och kväll och airomir vid behov=( läkaren tror att hon har allergiastma=( uch jag blev så ledsen hos doktorn att jag nästan började gråta men tur att kristian va med för det är altid jobbigt att vara själv när man får ett sånt besked vet ju själv hur jobbigt min storasyster haft det med sin astma och sina mediciner hit och dit sen hon va liten vill inte att joline ska behöva uppleva samma sak och inte kunna vara som alla andra barn utan bli anfådd så fort hon gör någon och behöva medicineras hela livet,, visst man vänjer ju sig men det är ju ingen man vill att sitt barn ska behöva vänja sig vid.... hoppas iaf att medicinerna hjälper så hon blir bra, blir jobbigt om dom int hittar något fel på henne och att dom inte kan göra något så det är ju bra att dom iaf tagit tag i detta nu och börjat undersöka det.....

ÄLSKAR MIN LILLA BEBIS OCH VILL ATT HON SKA BLI FRISK OCH SLIPPA VARA SÅ ANSTRÄNGD OCH TUNGANDAD
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback