MÅNDAG 10 MAJ OCH TISDAG 11 MAJ

MÅNDAG... MÅSTE JU BÖRJA MED ATT GRATTA KRISTIANS BROR JESPER SOM FYLLER 20 ÅR I DAG.... HURRA HURRA HURRA=)

Jag och Joline tog bilen till ryd hämtade upp moster sofie körde till börjes och fikade sen viadre till mammas kusin och moster i kallinge=)
Mammas kusin pernilla har fått en liten pojk hampus heter han och vi va ju bara tvugna att kika lite på honom, han va såå himla liten jolien blev helt plötsligt väldigt stor,, uch vad tiden går jajjaj iaf vi kom hem till pernilla vid 12 tiden, vi blev bjudna på goda frallor=) och då låg den lilla skitungen och sov sen satt vi och pratade lite då sov han sen efter en stund gick gammelmoster eva in och hämatde honom, men han fortsatte sova, sen tog nilla honom då öppnade han nog ögat någon gång men sen sov han,, joline tyckte han va så rolig så hon hoppade i mitt knä och räckte sig efter honom-=) hon trodde nog att man kunde leka med honom, men hon får nog vänta ett tag med det,,, sen bestämde vi oss för att gå ut då la nilla lilla hampus i sängen och dåå sov han sen klädde dom på honom ytterkläderna då sov han sen la dom honom i vagnen då sov han sen gick vi en runda ute i det fina vädret sofie och nilla med vagnarna flera meter framför mig och eva som tog det lilla lugna=) ja och som ni kanske gissar såå sov hampus då oxå, när vi kom tillbaka till nilla skulle hon och eva hem till eva så dom satt honom i sin bilstil ja då sov han igen..... så vi får nog åka och hälsa på honom när han har blivit lite större han är ju bara 5 veckor och bara sover å sover å sover,, skönt för nilla men tråkigt för oss som vill puss och gosa med honom,,,... TACK PERNILLA, EVA OCH HAMPUS FÖR EN MYSIG EFTERMIDDAG <3<3<3<3

TISDAG....

Idag va jag på möte vid 10 då passade min kompis josse joline en och en halv timme det hade gått super bra dom va ute på en långrunda efter gröten sen satt dom i soffan och kollade på yv och pratade=)
När jag kom fikade vi lite GOTT GOTT sen gick vi ut på en långrunda med hennes hund det va himla skönt och en lagom runda=) nästa gång lär jossera ut mig på en ännu längre så man får väl börja träna lite nu=) men går ju varje dag så jag klarar mig nog=)
Sen körde jag och joline hem för att gå våran dagliga runda med våra hunder så det fick bli 3:e lånrudna för jollan och andra för mig,,, några timmar efter rundan med kimmie och diva ville jollan inte sova så vi fick gå ut ännu en gång=) så nu har man gått för hela helgen=) men vad skönt det är att röra på dig=)

nu ska jag skriva lite om denna dag sen ska jag nana=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback