lördagen den 8 maj konfimerades min lillasyster...

Jisses vad har tiden tagit vägen lilla hoddan som alltid varit sååå liten har nu gått och tagit konfirmationen... vart tar alla år vägen??

först va jag hemma och hjälpte mamma hos tomas och fixade dukningen och lite, sen åkte vi till kyrkan, joline somnade jag utanför innan vi gick in men hon vaknade 5 minuter efter att konfirmationen börjat=) men hon va supersnäll i kyrkan gosade först lite med mig sen va hon hos linns farfar och gosade lite där sen skickades hon vidare till mamma/mormor och där blev hon fast tills det va slut=) det va tyvärr väldigt kallt och regningt så vi fick vara inne men det gjorde inget vi va ju inte så många....
Vi åt lite och linn öppnade sina pressenter den bortskämda lilla skitungen kan man säga......
ja det va en fin stund i kyrkan linn va såå duktig både sjöng och pratade det va himla trevligt även efter=)
tack mamma för en fin stund...


JOLINE NYVAKEN I KYRKAN <3


JOLINE EFTER KYRKAN HOS TOMAS



MIN SÖTA LILLASYSTER


MAMMA, SYLVIA OCH TOMAS


ELIAS, SOFIE MED BEBISMAGE OCH LILLA LINN


MORMOR OCH JOLLAN VISKAR HEMLISAR


JOLLAN ÄLSKAR SIN MORMOR <3 OCH HENNES MORMOR ÄLSKAR HENNE <3

JOLINE OCH ELIAS DOM HÖLL I HOP HELA KALASET=)


SÅ DÅ VA DAGEN SLUT,,,

DET VA EN LYCKAD DAG DU VA SÅ DUKTIG OCH FIN LINN <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback