TISDAG 30 MARS

Jaha snart är denna månaden oxå slu vart tar tiden vägen????????????
sitter här vid datorn och tar det lite lugnt medans kristian försöker få lillfisen att somna om hon vaknade vid 8 och va super pigg,, men hon är ju fortfarande lite dålig så det är sånt man får ta när hon inte är sjuk sover hon hela nätter och det ska vi vara tacksamma över=)

igår plockade jag fram alla påsksaker och satt lite ris här och var så nu är det såå mysigt så här=)

I dag har mikaela varit och hälsat på oss nästan hela dagen mycket trevligt tycker vi=) elin om förbi en runda oxå och mätte sängen hon ska låna av mig......
Ja vi har inte gjort så mycker mer i dag än att träffat trevliga männsikor och bara tatt det lugnt=) nu ska jag fixa lite innan jag ska nana i kväll blir det sängen tidigt för i morgon ska jag gå brevid på mitt nya jobb för första gången jisses vad jag är nervööss... jajaj men det går nog himla bra ska jag se hahahhaha¨


kram och natti natti alla mina underbara läsare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback