ska försöka=)

jag ska försöka skriva lite varje dag om vad som händer i vårat liv=)

i dag har jollan varit på rätt bra humör, hon börjar bli väldigt krävande nu förstår ni=)
i kväll fick hon smaka en sked med morots pure det gillade hon=) först grinade hon lite illa sen skrattade hon och smaskade=) hon såg så rolig ut=) vi filmade det så klart och tog ett kort som jag lägger ut sen=) efter puren blev det badet för lilla damen sen flaskan och sen somnade hon i mitt knä så sött vid 8 tiden.. hon är duktig på att somna tidigt och vakna sent det gillar jag=)

nu ska jag gå in och ge henne sin lilla natte puss annars kan jag inte sova=) hon vaknar ju inte iaf=) hihi

i morgon ska vi till tingsryd och träffa, mormor,mostrarna och kanske mikaela k=)

sv gott

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nu har du en ny slavisk läsare ;) gillade den skarpt :) sötnosen med.. kom in snart tycker jag gärna en vardag på jobbet så jag kan få hålla henne lite :) o träffa dej såklart :D

2010-01-13 @ 23:20:29
Postat av: Mikaela

Vi är hemma hör av dig en bra stund innan bara så jag hinner planera lite. =0) Va mysigt de är så kul när dom börjat smaka lite pureér m.m. Alla miner så roligt att se. Gud va man saknar de där lilla. Mina kretungar är ju stora nu. haha =0) Sov Gott....<3

2010-01-13 @ 23:34:35
URL: http://gelavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback