MÅNDAG

Idag har jag varit på stan med mikaela och theo, joline sov då så gott i sin lilla vagn, men sen när vi kom hem vid halv ett tiden va hon piggelin och ville ha uppmärksamhet till max hela tiden, och det fortsatte hon med hela dagen, till slut va hon sååå trött så hon varken visste in eller ut, då kom elin en runda och sysselsatt henne lite till och det dög en stund sen när elin åkte hem va hon bara arg och arg och arg på sin mamma=(
ja en väldigt krävande dag men alla kan inte vara supermysiga och toppen lugna;)

nu kollar jag på familjen annaorlunda såå jag ska inte klaga att jag haft en jobbig dag=)

nu är jag så trött så jag inte vet vad jag ska ta mig till ska nog ta mig en tupplus på soffan innan sängen=)

puss och kram till er alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback