Lasse 60 år och Joline 4 månader

FREDAG... GRATTIS SVÄRFAR 60ÅR,,,,

Lasse och Gertrud va i  Stockholm från ons till fredag och hittade på massa kul tillsammans, efter resan kom dom hem till oss för att fira den stora dagen tillsamman med oss..
Dom kom hit vid middags tid då åt vi lite lätt och lasse öppnade paket, sen åkte vi och bowlade=) det va super kul, vi va duktiga allihopa=)
görsta rundan:
1:a kristian 130 poäng
2:a jag 102 poäng
3:a lasse ca 80=)
4:a gertrud på ca 45

andra rundan hände något
kristian vann
lasse tvåa
jag trea 
gertrud fyra

kom ej ihåg poängen för de stängde av skärmen =(

Sen åkte vi hem till oss igen och tog det lite lugnt efter det lagade kristian mat och det va suuper gott,, vi åt fransyska kött, bea och pepparsås, hemmagjorda klyftpotatis och sallad.. mummmsigt va det=) och kollade på lets dance.
Senare på kvällen kollade vi på filmen labamba och åt vaniljglass med stora goda björbär till....

sen sov vi gott..

LÖRDAG....

Idag har jag haft en mycket lyckad visning sålde för 5000 jippi jooo vad jag är bra,,, det blev god mat och myss på kvällen..
ÄLSKAR MIN LILLA FAMILJ <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback