V 15

MÅNDAG..
tina väckte mig så jag hundaran och joline gick dit och hälsade på en stund sen åkte vi vidare till mikaela och stäade lite på hennes balkong, vid 15.00 va joline hos doktorn för sin hosta och sitt rosslande men det va inget fel på henne hon va sååå fin och välskapt inget fel alls förutom hostan som vi snart hoppas går över, hämtade theo på dagis vid 16.00 åt lite middag och fikade lite sen gick vi till lekplatsen där theo gungade och sprang runt som en tok, joline gungade för första gången sen sov hon ute i vagnen en bra stund medans vi lekte, theo hittade en kompis men den killen va väldigt lugn och försiktig så theo tyckte han va tråkig s¨å han sprang på egen hand... å en sån snäll och lugn unge som den killen vill jag at jolien blir=)
sen åkte jag och joline hem för det va dags för henne att sova..
När joline hade somnat åkte jag hem till elins nya lägenhet och kollade läget=)

TISDAG..
Jag, kristian och joline va och hälsade på där hon ska gå på dagis nu i september det va helt okej och det är bara barn i hennes ålder som ska börja samtidigt på den avdelningen vilket är himla kul sen kommer dom följas åt hela tiden=)
efter vi varit där åkte jag och Jollan till mikaela och bara tog det lugnt, nu har joline ätit och sovit ute i vagnen en stund, just nu sitter hon i mikaelas knä och myser <3
nu ska jag vara lite social=)
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback