7 månader

va våran lilla troll unge igår=) tiden går väldigt fort nu och det händer väldigt mycket kul=)
hon väger nu 8560 och är 68 lång=)gooo och rund, men hon har bara ökat 500gram på 2 månader, hon har ju varit mycket sjuk plus att hon rör på sig mer nu=)

v 18 ska jag och joline fotas hos en fotograf få se om pappa hinner följa med=) har en kompis som tar kort i en studio så hon ska fota joline=) hon är superduktig=)

i går va vi hos pappa och mari och firade mari som fyllde år det va himla trevligt, har tyvärr inga bilder för det va sofie som tog kort så jag har inte fått dom ännu.... på kvällen va jag på tjejkväll hos josse men josse,elin och camilla det va myckettrevligt...

tack alla för en trevlig dag och kväll=)

i dag har vi varit ute på långpromenad hela familjen det va fint väder och väldigt skönt att röra på fläsket=)

Joline sover gott i sin säng sen en bra stund och kristian kör hem sina föräldrar som varit i tyskland=) vi ska till dom en runda i morgon och kolla vad dom köpt för gott=) joline ska låna farmor och farfars badkar oxå=)

nu väntar jag på att kristian ska komma hem sen ska vi mysa och titta på tv=)
ha det bra vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback