MÅTT BRA=)

Denna veckan har jag sovit nästan alla nätter och inte haft ont av något alls typ=) har varit såååå himla skönt att sova och sluppit värken,
Men igår åkte jag på en förkylning som idag inte alls är  kul jisses vad dålig jag är=( ont i halsen, hostar och näsan bara rinner=( bara för man varit av med smärtan från graviditeten såå kommer en dumder förkylning inte kul alls=(
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tomten är far till alla barnen=) då längtar man till julen men som tur är firar man inte jul som dom för då hade man nog inte firat jul=) men rtolig är den.. hahahahah.

ha det toppen.. kram

Kommentarer
Postat av: Michaela

Va härligt att slippa värk iaf=).. Det gör mycket! Är oxå snuvig.. Inte dunderförkyld.. Men lätt hosta o tät... Hoppas du får krya på dej snart=)

2009-09-05 @ 22:11:17
Postat av: Linda

Hej hur är det med dig nu!?? Är du fortfarande fri från verk??!

Shit det är la jätte nära för dig nu??! Kan ju komma när som =) Va kul! Hoppas allt går bra för er, bebis o dig ;) Kramar

2009-09-11 @ 16:16:30
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback