FREDAGS MYYYYSSSSSSSSSSSS =)

ifredags åkte jag till ryd och gick på marknad med syrran,elias och mamma=) hittade en skitfin jacka som jag hoppas att jag snart kan knäppa=)
Efter det åt jag och sofie kinamat och efter det åkte vi ut i skogen och till en vacker sjöö med hundarna=) men tack vare elias otur hahah,, så när vi kom till sjön där vi skulle vara med hundarna som man egentligen inte får vara med hundar men brukar inte vara något folk där så det är ingen som ser,, men just denna gång bara för att dom ville visa mig det fina stället va det folk som va där och skötte om det hahahah så vi åkte en runda och skulle kolla på ett gammalt hus som låg på en fin plats uppe i skogen så vi körde dit och när vi nästan va framme va vägen avstängd hahahha jag skrattar bara jag tänker på det och då skrattade jag så jag häll på att kissa ner mig=) hhahahaha, men iaf vi ställde bilen ch började gå för vi ville ju se huset, och tro det eller ej men när vi kom fram till huset va tomten oxå avstängd hahah men elias skulle ju in så han öppnade upp staketet så vi kunde komma inm på tomten och kolla ja jisses va kul det va=) små skrattade för mig sjä'lv hela tiden men elias va nog inte så glad inners inne hahahahah=) men jag hade kul iaf...
Vi va uppe vid huset en stund och deras hundar sprang lösa sen åkte vi tillbaka till sjön för att se om det va tomt och det va det så där stannade vi en bra stund och tittade på vattnet och busade med hundarna, men efter att vi varit där en stund kom det en bil så vi fcik springa in i bilen och köra fort som bara den därifrån för vi trodde att det va dom som hade hand om det som kom tillbaka ja jisses säger jag bara...... vi åkte tillbaka till ryd och jag körde till engström och hälsade på mamma en stund, sen körde jag tillbaka till sofie och elias och blev serverad jättegod mat som elias lagade till oss=) det tackar vi för=)

JA TACK FÖR EN MYCKET ROLIG DAG  I RYD HAHAHAH=)

HÄR KOMMER LITE BILDER..


Kommentarer
Postat av: sofie c

ja detta va en mycket lyckad dag =) hade jätte roligt å trevligt <3 i ryd där händer de alltid spännande saker minsann !!

2009-09-20 @ 22:11:38
Postat av: Eva

Vilka härliga bilder..=)

2009-09-20 @ 23:48:28
Postat av: Josefine

Vilka fina bilder =)

2009-09-21 @ 15:31:57
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback