3veckor + 1 dag=) är ängeln idag<3

Idag har vi varit på bvc och vägde den lilla ängeln och jisses hon växer kan man ju säga hahah hon vägen nu 3870 =) och är 51 lång hon börjar bli en liten tjockis=) och blir bara sötare och sötare men mer krävande fast man ska kännas att man har barn=)

Annars går allt bra med lill Joline, hon är så snäll och goo denna unge och man blir glad bara av att titta på henn<3

Ikväll när jag matade henne bajsade hon i blöjan så det vibbererade i hela min hand och när jag skulle vända henne om rann det ut över hela mitt ben så det va bara att slänga dom byxorna i tvätten och bada den lilla skitungen=) skulle ju ändå bada men inte just då, men men man vet aldrig vad som händer när men har narn eller när det händer=)

Jolines snälla farmor va på ullared i tisdags och köpte hur mycket fint som helat till våran lilla tjej det tackar vi så hemskt mycket för... hon är bara 3v och redan super bortskämd=) tyr att hon inte fattar det ännu bara hahah=)

har inte tid att skriva här varje dag men ska försöka bli bättre på det, men har ni några frågor så är det bara att skriva en komentar=)

här kommer lite bilder på våran ängel=)


Kommentarer
Postat av: Eva

God morgon!

Gode gud vad söt lilla,smulan är.

Ha en trevlig helg,

kram,Eva.

2009-10-16 @ 08:22:14
Postat av: Linda

Tyckte du valde fint namn:) Stod faktiskt på min långa flicknamns lista med ;) Gud va mysiga bilder, så fin så, va jag längtar nu!

2009-10-16 @ 09:52:29
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja hon blev jätte fin :) Nee inte vuxen, men hon har ju blivit stor tjej, fyller 4år den 5november! Sen kommer bebis den 9 november så det blir tajt mellan födelsedagarna! Jo jag mår sådär, har mest ont på natten och jag blir trött av minsta lilla!

Hur går det för dig nu då, du har ju vart mamma ett tag nu!!??? :D Passa på å njut av bebistiden, det går snabbt, snart kryper hon ; )

Kram

2009-10-23 @ 18:32:55
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback