barnvakt,, måndag


DIVA OCH THEODOR


theodor sitter i en flyttlåda,




theo kramar gudmor,

theo trycker sönder sin gudmor hahah så söt är han

Ikväll är jag barnvakt åt mitt gudbarn theodor, hans mamma är på kulturverkstaden, så jag fick låna honom en stund och det är alltid kul..
hade lite problem med vad jag skulle sätta honom när jag skulle ge honom sin kvällsgröt så jag kom på att en flyttlåda är ju stadig och bra, så jag la en kudde unders och två vid sidorna så det skulle bli lite mjukt och skönt men efter att han ätit ville den lilla gubben i lådan inte lämna lådan han gillade den så han satt i den en stund och hade skit kul hahahah
han är så snäll och börjar bli såå rolig så det är himla mysigt att passa honom, nu börjar han bli trött så jag får nog sysselsätta honom lite extra...

hejdå





Kommentarer
Postat av: Gela

Naw va söta bilder. Va solbränd du är gumman. Ja alla knep är bra förutom dom dåliga. hihi =0) Hoppas allt är bra med dig och bebis. <3 Kram

2009-05-19 @ 10:30:35
URL: http://gelavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback