ULTRALJUD 4 MAJ <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ja ha i dag fick vi se våran lille bebbe, det va jättemysigt, helt sjukt att man kan se allt så tydligt till och med den lilla foten.. våran bebbe va jättesöt men envis som bara den, det tog ca 40 minuter för sköterskan att mäta bebbes huvud efs den låg i fosterställning och vägrade att flytta huvudet för mätning så hon kollade upp allt annat viktigt så länge men när hon skulle försöka mäta huvudet igen hade den inte flyttat huvudet utan låg fortfarande där och vilade hih så jag fick göra en övning så den skulle flytta på sig det funkade sädärr men efter en stund gick det och då fick vi fram att jag va en vecka mindre gången så nu är jag typ 18+2 tror jag det va. så bebben är uträknad till den 4 oktober nu...
Vi fick fyra bilder från ultraljudet såååå söta är dom...
Ja det va väldigt kul att se den och veta att allt va bra.. en frisk och söt bebis helt enkelt..

nu ska jag titta på något vet bara inte vad men har inte tid att sitta här efs vi håller på att packa för flytten den 20 maj och resan till prag nu på fredag=) fullrulle=)


hejdå  ha en bra kvälll

Kommentarer
Postat av: Emms

ÅÅHH!! så härligt och va skönt att allt såg bra ut!!

En bestämd liten krabat ni har där då minsann!! hahaha =) ha så mysigt i Prag!!

Kram till dig och puss på magen ;)

2009-05-04 @ 21:31:50
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Gela

Å va mysigt vill me ha bebis igen men de är fullkomligt omöjligt just nu! Men om några år då blir de en liten karlsson bebis till. Va mysigt att allt är bra med er lille / lilla bebis. <3 Återigen är jag super glad för din skull. Du kommer bli en sån fin och bra mamma. <3 Nu är vi nästan helt friska jätteskönt denna dumma influensa har vart de värsta vi har vart med om. Hoppas inte ni får nått av de. Va mysigt för er att ni ska åka iväg de behöver ni komma iväg lite och mysa, ni får passa på nu innan bebis kommer för sen är de full rulle med blöjbyten, amning m.m. hihi =0) Hoppas ni får mysigt och att vi snart kan träffas igen. Saknar ju dig min lilla Nasse. <3 Puss o kram //Heffaklumpen. <3

2009-05-06 @ 12:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback