HEJ HEJ

DET VA ETT BRAAAA TAG SEN HAHAHAHAH....
'
Har ju inte hunnit blogga så mycket nu, har ju jobbat och flyttat och grejjat hihi....

tja vart ska jag börja jo i onsdags den 20 maj flyttade vi till en underbart fin 3:a på teleborg i växjö, vi trivs som bara den...
Tack anders och lollen för hjälpen med flytten=)

ja sen jobbade jag i torsdags hela långa dagen...

I fredags tog vi det bara lugnt.... '

I lördags va jag i tingsryd och på kvällen körde jag mikaela, angelica, syrran sofie, lasse, becka till brunnen, gick med in och hade faktiskt väldigt trevligt förutom att både mikaelas och angelicas skor gick sönder hahahahahah mikaela gick ut i bilen och hade med sig ett par extra men ange fick gå skolös sista timmen hihi sååå sött..
TACK FÖR EN SUPER KUL KVÄLL

isöndags jobbade jag hela dagen lång....

Måndag då köpte vi blommor till den fina balkonen och handlade lite mat mm...


Tisdag va jag och hälsade på mikaela karlsson och barnen, det va himla mysigt jag hade med mig hundaran och vi satt ute i solen några timmar och fikade och hade det super härligt,,, tack mikaela för en rolig dag...


I dag fyller kristian 24år men skriver mer om det i morgon för nu e jag helt slut...


SOV GOTT KRAM KRA M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback