27 maj

va det i går och min älskling fyllde 24år....



Dagen började med frukost, sen bar det i väg till urshult där vi hämtade jonas bil som vi fick låna att köra saker från den gamla lägenheten, sen körde vi till tingsryd, ner till röda korset och lämnade lite av kristians kläder som han inte använder, sen va det dags för besök hos barnmorskan, hon stack mig både i armen och i fingret ajaja, ska få bli stucken en gång extra fes min blodgrupp är negativ =( har man otur eller har man, jag ställde  mig på vågen och det visade sig att jag bara gått upp 2 kilo under hela 21 veckor plus några dagar då blev jag glad för jag försöker röra på mig och inte äta allt för mycket skit men det är svåt i bland hahaha,
Bebben mådde iaf bra och hjärtljuden lät fin fint fick mig en rejäl spark i magen när ingrid tryckte med marskinen på magen det va häftigt hihi... ja allt ser bra ut förutom att jag ska börja äta hjärntabletter för mina värden har sjunkit lite sen är jag lite liten om magen, men hon sa att vi få se vad som händer med magen växer det inte tills näösta gång så skulle vi ha fler och oftare kontroller att mäta magen, men det är nog ingen fara..
JA sen kom vi hem till växjö igen packade upp sakerna i lägenheten, fixade lite fika mm, sen kom min mamma och mina systrar plus sofies kille, kristians mamma å pappa och bror och firade kristian, vi fikade, pratade och hade trevligt, mamma och min lillasyster hade inte sett lägenheten så det va kul att visa upp den.....
På kvällen när alla hade åkt hem lagade jag en god födelsedagsmiddag till min dooose,
jag fäljde för första gången ett recept hihi fläskfile i ugn med sås och färska champinjoner, till det kokade och stekte jag potatis och rotfrukter och gjorde en god grönsallad det va mycker populärt kan jag lova hihi...
sen kollade vi på tv och hade det mysigt...

det kommer bilder men är lite dålig på det hihi



 


Kommentarer
Postat av: Gela

Å va mysigt. Grattis Christian. =)

2009-05-28 @ 15:30:41
URL: http://gelavela.blogg.se/
Postat av: Linda Karlsson

Hehe,tack =) Jo vi ville ju ha 2 så vi testade igen o nu ska det la gå!! Den 17november, samma månad som Nicki! Lagom dyrt med födelsedagspresenter innan jul o allat =P Hur går det för dig nu då?? Vart på ultraljud o så du vet att det bara är 1 bebis?? när är du beräknsd till!?? KraM

2009-05-28 @ 16:56:50
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback