utmaning...

UTMANING!!

Blev utmanad av Mikaela severin och karlsson=)

FYRA SAKER SOM JAG BRUKAR SE:
våra bästa år
desperate housewifes
sanningens ögonblick
två och en halv men


FYRA SAKER SOM JAG GJORDE IGÅR:
handlade frukost
va ute med hundaran i solen
umgicks med mikaela. kristian och theo
kollade på tv=)


FYRA SAKER JAG LÄNGTAR TILLL:
sommar och sol
sep-okt
flytta till växjö
Resa=)

FYRA SAKER SOM STÅR PÅ MIN ÖNSKELISTA:
gifta  mig någongång
Pengar
starta kennel
Flytta ( händer ju snart)

FYRA SAKER JAG AVSKYR:

Lögner...
många som bor i hålan och snackar skit
hajar
ormar


FYRA SAKER SOM JAG TYCKER OM ATT GÖRA:
Umgås med min kära sambo
Träffa mina underbara vänner..
Shoppa..
hitta på kuligheter med hundarna

FYRA SAKER SOM JAG ÅT IGÅR:
kyckling
chips
godis
3 äpple

VÄLJ FYRA PERSONER SOM DU VILL SKA GÖRA DENNA UTMANING:

inga för alla har gjort den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback