MÅNDAG-TISDAG-ONSDAG-TORSDAG...

MÅNDAG..
Har inte hänt så mcket i dag direkt, men en sak har jag att berätta jag och syrran va ute och gick en ganska lång runda med hundaran, diva och hulken sprang som två tokar så dom va helt leriga diva va mer svart än vit och hulken oxå, plus att hulken va svart i hela ansiktet hahah dom såg så roligt ut men det va inte lika kul att ta in dom.... synd bara att vi glömde kameran.. har varit lite dålig att ta kort på hulliganerna den senaste tiden men det är inte kul att ta kort i detta tråkiga väder...

TISDAG..
va hos mikaela och blev bjuden på middag, sen gick vi en runda till ica.. det va trevligt tack för god mat.... haha tur att du hade mer beasås hemma eftersom du tappade ut allt på golvet och iiiii spisen hahahhaah.. det va kuuuull.
Gick hem och förberedde för rosenserien visning hemma.
tiden gick så fort och sen började folket droppa in.. mikaela och thoe först på plats som vanligt, sen kom mikaela och anneli, och sist men inte minst carin och gunnel...det va himla trevligt,, kul att ni kunde komma...
innan anneli och mikaela på jobbet gick hem tvingade dom mig att följa med dom till ullared i mogon.... så¨jag tänke och tänker på om jag ska följa med, men dom lär kidnappa mig om jag säger nej så lika bra att lyda hahahah..

ONSDAG..
Va på ullared hela dagen lång... hittade väldigt fina kläder eller iaf tröjor kollade aldrig på byxor har ju en hel del hemma.

köpte en jättefin jack daniels tavla till min kära kristian som han blev jätteglad för...

Vi hade jätte jätte kul och det va lagom med folk, men gud vad folk puttas jisses har doom ingen mun dom kan säga typ ursäkta eller skulle du kunna flytta din vagn lite nej i ställer bara kör dom på vagnen så man håller på att bli mosad, inget trevligt folk på ullared inte hahahahah... tusen tack mikaela på jobbet och anneli för en mysig och rolig dag...


TORSDAG...

Tog det lungnt, gick med hundarna tvättade lite och så på dagen sen på kvällen va det krydd party hemma hos mig jisses många party denna veckan.. det kom en himla massa folk.. vi va nog ett tio tal och det va jättetrevligt,,, beställde 3 olika kryddor och behövde bara betala 180 kr så det va hilma bra hihihi...

ha en bra helg...


Kommentarer
Postat av: mikaela Severin

ja och pank blev man ju efter alla dessa party... nu får de va stopp här va=)

2009-03-06 @ 21:16:52
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback