helgen...

I fredags va jag och kristian hemma och hade myskväll med god mat och kollade lite på lets dans samtidigt som vi kollade på en hockey match,, förlorade malmö så gick troja upp och då vann min käre sambo och hans bror 15,000 att dela på... jisses har aldrig sett sååå spännande match innan i hela mitt liv... men tills slut så förlorade Malmö mot Lexand eller hur det stavas och dom vannnn sina pengar hihihihihi kul med lite extra i kassan......

I lördags va vi och kollade på en lägenhet i Växjö men som vi tyvärr inte fick,, vi gick i stan en runda oxå  och köpte oss lite nya kläder... men gud va killkläder är dyra, ja uch ja en annan hittar ju billigare om man säger så.... sen åkte kristian och spelade match, han gjorde ett mål, och efter det hade dom fotbollsfest med laget.. jag jobbade till 20 och efter det åkte jag till syrran sofie och simon, vi åt god mat och kollade på film sen åkte vi alla tre till Linneryd och hämtade kristian på natten.... tack för att ni följde med så tråkigt att köra själv på natten,...

I söndags gick dagen så fort  så man hann inte göra något alls typ mer än att jobba mellan 16-20 sen blev det mat, film och sängen hihihii....

hejdå.. kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Miss You Nasse. <3 //Heffa =0)

2009-03-04 @ 23:27:20
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: Heffaklumpen.

Tack för alla kommentarerna. Jajjamän fullt upp är precis de rätta ordet. hihi =0) Dom älskar och bada ihop fast Amanda blir lite ledsen när hon inte får ha någon leksak för Nellie vill ha alla själv. Nellie gör alltid knasiga miner på korten jue. hihi =0) <3 Allt bra med dig idag? Hoppas ni får en mysig helg. Kramis <3

2009-03-06 @ 11:04:12
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback