känner bebisen..

Ver inte om jag skrivit något om det men jag känner bebisen allt mer och mer för varje dag som går började känna den runt då när vi flyttade den 20 maj då va jag i v 21, och efter det har jag känt den lite varje dag<3<3 det är mest på kvällarna då jag ligger i soffan och kollar på tv eller har gått å lagt mig då känner man hur den sparkar och ha sig där inne..
Kristian har oxå känt den 2 gånger nu första gången va dan innan morsdag då hade han sån tur att han kände den sista sparken den kvällen precis på fingertopparna=) då va jag i v 22. andra gången han kände en va igår , då va den livligare än någonsin, kul att han oxå känner, det är ju lättare att fatta att det verkligen är något där inne om man känner den... ja vi tycker det är super mysigt att vi har börjat känna våran lile bebis=)<3<3<3<3

NU GÅR JAG IN I V 24... jag har himla lätt för att komma i håg vilken vecka jag går in i efs almernackans veckor är detsamma går vi in i v 24 så gör min bebis det oxå hihi så hilma lätt att komma ihåg bara att kolla vad det är för vecka om man är osäker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback