HELGEN.....

HEJ HEJ DET VA EN LITEN STUND SEN...

Min helg har varit bra.
FREDAG.

va vi och åt luch i stan, det blev bakadpotatis på bröderna blomms=) mums mums...sen åkte  vi till kristians föräldrar en runfda och hälsade på och löste korsord och andra klurigheter=)
på kvällen åt vi lite igen hihi och kollade på talang,
senare på kvällen åkte vi till hemmakväll och köpte en film som är super duper bra den heter  THE GUARDIAN skådespelare är kevin costner och ashton kutcher, för er som inte sett den SEEEEE DEN..

vi avslutade kvällen och hämtade kristians föräldrar på rockfestivalen, dom hade bla sett och lyssnat på caroline af ugglas, så jag fick en cd med autograf på där det stod kram jennifer från ugglas hihi sååå bra tusen tack...
Natten avslutade vi med att kolla på filmen vi köpte=)

LÖRDAG..
Va vi på ett stort släktkalas i Eringsboda..
Kristians pappas moster hade släktforskat och bjudit dit  massa släktingar till dom, det va himla trevligt men lite svårt för mig att fatta och få ihop hur alla är släkt med varandra vem som är vem osv=)
kände ju dom närmaste iaf=) det va himla trevligt iaf med mycket god mat.....
tack släkten pettersson och vad alla hette... en extra kram till moster margit=)
på kvällen åkte kristian hem till stan igen men jag körde till ryd för att hämta sofie fölr vi skulle gå på tingsryd festivalen, på vägen mellan linneryd och växjö blev jag stopad av plisen, men fick snällt och fint köra vidare,, hade en himla tur =) mer säger jag inte hahah...
Jag och sofie va på festivalen och lyssnade när eddie å rune och dom spelade även när crizz och dom spelade senare på kvällen, inte direkt min musiksmak men det gick ju att lyssna på..
jag och syran hade himla trevligt iaf vi gick där nyktra och träffade massa trevliga mäniskor... tack för en mycket trevlig kväll syrran...

SÖNDAG... MORSDAG<3
jag gick upp tidigt i dag för att följa med mamma på en hundutställning här i växjö, divas bebis den lilla rosa, smulan ställdes ut, hon va super duktig=) så söt men väldigt lik sin pappa...
efter det åkte vi till tingsryd, hjälpte mamma att städa lite och sätta fram hennea fina limegröna badenbadendyna hon fick av mig i morsdagspreset... sen tittade vi lite på tv och pratade iite skit, vid 4 tiden åkte alla utom sofie till kinan i ryd och åt super god mat mums mums,, när vi kom hem väntade jordgubbstårtan jag och linn gjort till mamma,,, sofie och elias kom och fikade med oss,, efter fikat kom kristian och hämtade mig,,, det har varit en trevligt heldag men mamma och lillasyster=
ÄLSKAR MIN FAMILJ..<3<3<3<3<3 VAD HADE MAN GJORT UTAN DOM...


Kommentarer
Postat av: Gela

Å så mysigt du haft de. <3

2009-06-03 @ 12:51:24
URL: http://gelavela.blogg.se/
Postat av: Emma

Den filmen har jag med sett. Jag satt och grät i slutet;-)

2009-06-03 @ 21:55:53
URL: http://ungmamma86,blogspot.com
Postat av: jennifer

uch ja jag grät oxå som en tok... kram

2009-06-03 @ 23:46:46
Postat av: Gela

Ja jag trodde Jonas skämtade först när han kom hem med dom och sa att dom bara hade kostat 10:-. Men de ska vara Jonas till att hitta sånna billiga skor. =) Han hittar alltid massa fint när han är iväg själv. Händer i dag då? Kram

2009-06-04 @ 09:32:41
URL: http://gelavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback