15/6

Har haft kramper och smärtor på vänster sida nere vid byxkanten typ i en vecka nu, och i dag hade jag sååå ont så jag knappt kom upp ur sängen så i dag fick jag åka in till förlossningen på en koll, dom hittade inget fel och undersökte mig och bebben väldigt noga och länge. men som tur va såg allt bra ut,  jag ska vila nu i en vecka och se om det går över sååå drygt får inte handla eller göra ´något alls typ, korta rundor med hundaran och inte anstränga mig=( så det blir soffan oc h sängen några dagar nu...

NU SKA JAG FÅ MIN MAT SERVERAD AV MIN GULLIGA SAMBO=)

BILDER PÅ MAGEN KOMMER SNART MIKAELA=)

Kommentarer
Postat av: Gela

Good för jag längtar ihjäl mig. haha :P Hoppas din mage blir bättre snart gumman. <3 Snällt av Christian att ställa upp på dig. <3 Kramis <3

2009-06-16 @ 13:05:18
URL: http://gelavela.blogg.se/
Postat av: jennifer

klart han ställer upp och är snäll mot mig,,, det hör ju till, och nu behöver jag ju honom extra mycket=) kram

2009-06-16 @ 16:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback