SJUKSKRIVEN=(

JAHA.. då va man helt plötsligt sjukskriven fram tills den 21 augusti=( inte alls kul, har så himla ont av foglossningen och sånna hemska smärtor fortfarnade på höger sida nere vid magen, har ju oxå även ont till och från i nacke och rygg men det känner jag inte av de dagarna jag har ont av allt annat=( ja det är en väldigt jobbig period nu, kvällarna och nätterna är ett rent helvete rent ut sagt... hoppas att det blir bättre, men på läkaren lät det som att det inte bli bättre bara värre, och det är ju inget att se fram emot direkt....... tur att det kommer ut något bra av det till slut annars hade man inte orkat och klarat av smärtan på samma sätt, äter lite alvedon någon gång i bland men absolut inte varjedag och inget smärtstillande som man får ta, tycker det är onödigt att stoppa i sig en masa tabletter som inte är bra......

ja så här ligger det till med mig just nu, hoppas det är bättre med er=)
har inte haft så ont i dag iaf=) men kommer nog i kväll och i nattt, man börjar vänja sig nu....

puss och kram från mig och magen

Kommentarer
Postat av: sofia

hehe vänta då till förlossningen=) men ut kommer de underbaraste o just då glömmer man smärtan ett tag=)

2009-07-30 @ 17:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback