SÅÅÅÅÅ GLAAAAAD=)

Som jag skrev innan så har ju vagnen kommit nu så vi kan hämta ut den, beställde den tills i slutet av avgusti flr att ekonomin ser bättre ut då, fast ändå har dom skickat den nu, vilket jag blev lite putt över, men iaf mamma ringde nu och har satt över 2500 kr till oss för vagnen=) blev så glad så jag inte visste vad jag skulle säga,,, det hade hon ju absolut inte behövt hon har redan köpt så mycket fint till bebisen, men hon kan visst inte låta blir, första barnbarnet och allt, ja mamma lilla du är för gooo du..... du ska få något riktigt fint av mig oxå=)

ÄLSKAR MIN FAMILJ,,, som jag snart ska träffa på marknaden=)



min söta mamma och lilla pimsan=)



DET BLEV DENNA VAGNEN=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback