KLOKLIPPNING I DAG.. 26 JULI

idag åkte jag hem till Mikaela karlsson, för jag hade lite tråkigt, inte kul att bara ligga hemma, då kom vi på att mikaela kunde hjälpa mig att klippa klorna på hundarna för jag gillar inte att göra det själv.
Det gick som vanligt bra med kimmie bara att hon lät lite som hon brukar, men sen när vi skulle ta diva så blev hon helt galen hon skrek och skrek och skrek precis som om man höll på att döda henne, ja det va helt sjukt hon va helt galen så har hon aldrig varit innan vet inte vart det tog åt henne, jag kunde knappt hålle henne men mikaela va snabb som blixten på att klippa så det gick undan och så va vi klara helt slut va vi efterråt dumma pucko diva.....

TUSEN TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN MIKAELA, HADE ALDRIG KLARAT DET SJÄLV=) ABSOLUT INTE DIVA HAHAHAH
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Gela

Får se om de går att kommentera nu, har försökt hela dagen med de har inte funkat! Javisst de blir la mysigt. Kramis

2009-07-27 @ 00:27:05
URL: http://gelavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback