jobig jobbig natt..

I natt har jag inte sovit så mycket=( magen har gjort ont som vanligt, men i natt har jag även haft fullt med kramper i vaderna, det va inte alls skönt=( ställde mig upp ett antal gånger men det försvann inte så till slut hämtade jag en stor och tjock kudde och la upp fötterna på, då försvann det lite iaf.. men det är fortfarnade som små kramper i vaderna nu på morgonen,,
Det är ju många som är gravida och som har barn som läser min blogg,, någon som har något tips åt mig som jag kan testa för att minska kramperna?

kram och tack på förhand..


Kommentarer
Postat av: Eva

Vad som hjälper är att Cristian masserar dina ben.Jag hadde samma problem.Vet att det funkar,

Kram Eva.

P,s hör av dig så jag får veta .

2009-07-29 @ 15:28:43
Postat av: mikaela Severin

håller med Eva=) massage funkar =)

2009-07-29 @ 15:47:52
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejj =) jo det är så bra det nu kan va, har börjat få lite foglossning o sån skit, nätterna börjar bli jobbiga nu, särskilt om man sover i husvagn. Vet verkligen hur det känns med kramp, får sån jävla kramp i vaderna o fötterna, jag hade det med Nicki med, jätte jobbigt! Gick på Liseberg hela dagen igår så jag är helt slut idag!!

Vi har ju vart i Göteborg 2veckor nu så vi har ej vart hemma och kunnat börja på Nickis rum ännu! Men vi kom hem nu ikväll så imon ska vi börja lite smått!! Men det kommer ta lång tid, för bården vi beställde tar en månad o skrivbordet o sånt har vi inte råd med ännu, så tills det är färdigt kommer det ta ganska långtid!! Men sen kommer de komma bilder!! Går det bra för dig med, bortsätt från kramperna! Kram

2009-07-29 @ 19:32:32
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback