hej hej

I dag är det söndag och jag ska snart i väg och jobba, har jobbat en hel del den senaste tiden så jag har inte hunnit med att blogga så mycket,, har inte haft så mycket att skriva om heller....


MEN NU I DAG HAR JAG EN ROLIG SAK ATT BERÄTTA.....

i går låg vi i soffan och kollade på king kong, den filmen är ju några timmar lång så man ligger ju stilla en bra stund, och det tyckte bebisen i magen inte om, det började med några hårda sparkar sen helt plötsligt  tittade jag öpå magen och såg att det va en knöl vid naveln som typ stack ut tog handen där och kände, då va den en liten fot som vi kunde känna på från utsidan av magen helt sjukt häftigt va det=) kunde nästan få tag i foten men ville ju att kristian oxå skulle känna så jag hann inte tyvärr, sen kunde man känna bebisen i magen från utsidan jättetydligt=) man kunde känna huvudet tror jag eller va den det lilla rumpan vet inyte men man kunde typ klappa och röra den fast den va i magen=)  ni som redan har barn vet ju hur detta fungerar, men en annan som inte har några barn och har det första i magen tycker detta va hilma häftigt...
Nu händer det bara mer och mer där inne i magen, men min mage är ju fortfarande lite liten så ska till barnmorskan i morgon och mäta igen, och så ska man upp på den där dumma vågen ingen hihi...

HOPPAS NI FATTAR NÅGOT AV DETTA INLÄGG=) DWET ÄR LITE RÖRIGT MEN INTE SÅ LÄTT ATT FÖRKLARA=)

ha en bra dag kram mig och cirkus akrobaten i magen=)

Kommentarer
Postat av: mikaela

sååååå mysigt :)

2009-07-12 @ 23:19:18
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback