dålig på att blogga

har jag varit nu, men jobbat en hel del, sen har jag varit i Ryd hos mamma och hennes kille hela veckan och haft det himla trevligt=) förutom att vi va på väg till kiviksmarknad i tisdags kväll och blev påkörda bakifrån av en bil i en bilkö, bilen bakom kom i lite för snabb fart och hann inte stanna så han körde rakt in i våran bil, det blev en himla smäll, jag satt i baksätet och mamma och engström fram, det kändes som att bilen satt sig i ryggen på en. det va himla otäckt och jag blev hur rädd som helst efs jag har bebisen i magen... men vi klarade oss ganska bra ruggont och nackont men inget illa med bebisen eller magen iaf som tur va.. åkte till läkaren dagen efter och kollade så det inte va något allvarligt han kände på mig och tyckte inte att jag skulle jobba i veckan så nu är jag sjukskriven fram till söndag, men hoppas att jag kan jobba alla dagar nästa vecka för jag vill verkligen inte gå hemma, men mår inte kroppen bra får jag lyssna på den och va hemma helt enkelt men jag håler tummarna nu om att jag blir bättre och kan jobba hela sommaren iaf.....

Har ju förståss kollat så att bebisen mår bra oxå,, hjärtljuden va som vanligt och jag känner ju den så allt verkar bara bra som tur är....

Nu går jag in i v 29 och har ca 11 v kvar, det är först nu man har börjat tänka på förlossning och sånt,, men nervös det är jag inte ännu iaf, men det kommer nog om några veckor... men alla andra har ju klarat det så det går nog bra fölr mig oxå=)

ha det så bra ka försöka skriva lite oftare men jobbar väldigt mycket nu, men lovar att skriva när jag har tid...'

kram från mig och cirkus akrobaten i magen..=)

Kommentarer
Postat av: Lindaa

=) Jo tack,det är bra, blir så lätt trött bara! Hur är det med dig då, går allt bra?? skulle du kolla va det va för kön, lr vet du??

2009-07-20 @ 17:27:29
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com
Postat av: Lindaa

Jasså, vad tror du det är då?? Hmm, svårt, på magen en tjej kanske, men sånt stämmer ju aldrig! jag hade pojkmage med Nicki o nu är hela jag rund. Skit svårt. Men när jag tänker mig dig med en bäbis så är det en pojk. vad tror du, man brukar känna på sig va det är??!! kram

2009-07-21 @ 18:20:46
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback