barnmorskan.....

har suttit i telefonon en halvtimme nu här tidigt på morgonen för att jag måste få tag i min barnmorska så hon kan hjälpa mig efs jag har ont och inte kan jobba, men deras j*vla telefon tutar ju bara upptaget hela tiden, tur att man ska till tingsryd i dag en runda och hoppas att man kan gå på marknaden en liten runda, så ska jag f*an gå ner till barnmorskan och fråga om man ska behöva köra nästan 5 mil för att få tag i henne, detta är ju himla viktigt=( ååå jag blir så förbannad, jag hade kunnat lega och sova nu och vila upp mig så jag orkar med dagen, nej då i stället får man sitta här och ringa å ringa å ringa å rinhga......=(

sen ringde dom om att vagnen har kommit och kan hämtas, och det ringde dom om vid 07,30 jisses är folk inte kloka det är ju för f*an semester tider.. ååååååå i dag är ingen bra dag tyvärr, men hoppas att den blir bättre=)


nu testar jag en gång till sen ger jag upp, orka sitta och lyssna på en tutande signal i över en halvtimme nej nej inte jag iaf.....


hoppas eran dag har börjat bättre än min iaf,, och hoppas att min bara bli bättre=)
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det bm i tingsryd? alltid så där fy fan..

2009-07-27 @ 22:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback