BARNMORSKAN OCH RYD!!!

Idag har jag varit hos barnmorskan, kristian stannade hemma, efs hon bara skulle mäta magen och lite så..
magen växer lite nu och håller sig på den nedersta kurvan vilket är okej bara den inte lägger sig under och det är det barnmorskan kollar var 14:e dag, därför jag är där så ofta, men nu behöver jag inte komma igen förens den 17 augusti=) lyssnade ju  även på bebbens hjärtljud det är alltid lika mysigt att lyssna på=)

Efter att jag varit hos barnmorskan i tingsryd åkte jag vidare till ryd för att hämta mitt sjukskriviningsintyg..
Hälsade på syster sofie som igår flyttade i hop med en kille i Ryd, deras lägenhet va helt okej mycket fina tapeter och så, blir nog himla bra när det är klart=)
sen åkte jag och träffade mamma och engström en runda, lika trevligt som vanligt..
Och sist men inte mins eller jo egentligen är hon ju minst ahahah, hälsade jag på fanny min lillasysters kusin och hennes lille bebistjej havanna, vi satt och pratade barn barn barn, och garviditet=) det va himla trevligt och tack för fikat=)
hoppas vi hinner ses snart igen, annars ses vi ju när våran bebbe har kommit=)
kram på er alla som jag träffat i dag.........

och bara för att man är sjukskriven får man åka och träffa folk, sitta ner och ta en fika har ingen dött av....



FANNY OCH HAVANNA=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, har någon klagat på att du sjukskrivit dej?? Du låter ganska orolig =)!!! Du får la ändå göra va du vill fast du är sjukskriven.. spring du på Ullared om du så vill, det är la ingen annan som vet vad du orkar lr inte??!!!

2009-07-30 @ 22:58:37
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ja pricis, sen är du ju sjuk skriven på grund av att du är gravid å inte för att du har kräksjukan eller liknande. På jobbet kan man ju inte gå och lägga sig någon timme om man känner sig helt slutkörd o trött men det kan man ju när man är ledig, så det är ju lite annat. Folk som har åsikter om sånt har fan inga egna liv o bry sig i! Ja klart det kommer först!! Va jobbar du med föresten???

2009-07-31 @ 18:50:28
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback