onsdag/torsdag

onsdag...
jag har jobbat mellan 7 och 16 i dag det va trevligt jag och några arbetskamrater va ute och åt...
lite senare på dagen åkte jag och min sambo till stan och åt på akropolis det va lika gott som alltid,,, mums mums..
efeter att vi ätit åkte vi hem till mikaela och jonas å hälsade på lite,, nellie flög ur sängen när jag kom och skrek nenne nenne nenne hon blev visst jätteglad och jag oxå för det va ju ett litet tag sen man träffade er nu....
vi pratade lite och nellie visade allt hon kunde samtidigt och pratade på så ingen fick en syl i vädret hahaha hon e för go den lilla prinsessan... har saknat er,, tråkigt bara att lilla amanda sov men jaja vi kommer snart igen.. kram på er och tack..
sen gick vi på bio och kollade på en superbra film som heter changeling. den rekomenderar jag... ja vi har haft en super trevlig kväll..

torsdag...
ja ni i dag har jag inte gjort så mycket alls så jag har inget att skriva om denna dag..

men ha det bra och ta hand om varandra...
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack själv gumman. <3

2009-01-22 @ 21:12:08
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback