**ONSDAG**

Jaha då va det en ny dag.. morgonen började med morgon rundan med hundarna,städade bort det sista små sakerna från julen, sen kollade jag på våra bästa år,, löjligt jag vet men man är ju redan fast.. och det är faktiskt bra fast det tar lite tid i programmet..
På eftermiddagen åkte jag och sofie till byn där vi tog en fika på börjes. räckmacka och negerboll gott det., efter det tog sofie två hål i öronen och köpte sig ett par nya siler ringar till sina små öron.... 
 hann inte ens komma hem innan mikaela ringade och frågade om jag kunde följa med och hämta angelica i stan för hon ville inte åka själv ja då va det till att åka till stan, sen hem och äta lite.

Nu har jag faktiskt nyss vaknat somnade en stund på soffan till skidskyttet, och kristian är hemma hos sina föräldrar en runda så jag funderar på att gå till syster yster och kolla vad hon hittar på för kul...

Hundarna fick följa med kristian för dom älskar att vara i ingelstad men hans föräldrar diva är helt tokig i Lasse säger man LASSE blir hon helt galen så man får aldrig säg det till henne om hon inte är på väg dig och snart där för annars blir hon ledsen och har damp en lång stund...

HA EN BRA KVÄLL

kommer att sakna min lysande balkong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback