NYHETER!!!!!!!!!!

MÅNGA AV DOM SOM FÖLJER MIN BLOGG OM MINA HUNDAR TYCKER DET ÄR TRÅKIGT ATT JAG BARA SKRIVER OM DOM OCH VILL ATT JAG SKA SKRIVA LITE OM MIG SJÄLV OXÅ SÅ JAG FUNDERAR PÅ ATT GÖRA DET NU SÅ BLIR DOM NOG GLADA INTE FÖR ATT DET HÄNDER SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET I MITT LIV MEN ÄNDÅ HAHAHA.

KAN JU BÖRJA MED ATT SÄTT IN  BILD PÅ MIG OCH MINA NÄRMASTE VÄNNER....


JAG OCH SYSTER SOFIE

JAG Å  ANGELICA

MIKAELA, LOUISE OCH JAG.. PARTY PARTY..


MIKAELA, SOFIA OCH JAG.. PARTY PARTY

ELIN "SÄCKEN"..... Å JAG



Kommentarer
Postat av: Mikaela Karlsson

Äntligen Nenne inte en dag försent. hihi =0) Va fina bilder du lagt in. <3

2009-01-13 @ 13:45:23
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: jag själv

ja det är då mikaela här som tjatat mest om detta hahah

2009-01-13 @ 13:48:37
Postat av: jag

nu kan du ju berätta vad man ska skriva här om mikaela hahaah

2009-01-13 @ 13:51:46
Postat av: jag

mikaela du som tjatat så om att jag ska skriva om mig själv hahaha

2009-01-13 @ 13:52:47
Postat av: Mikaela Karlsson

Du ska ju skriva om dig själv typ va du gör på dagarna typ kanske eller va som helst typ inte vet jag kolla min sida och få inspiration. hihi ;-)

2009-01-13 @ 13:55:03
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback