MÅNDAG!!!

I dag är det måndag och en tråkig dag,,, har inte gjort något alls i dag typ förutom att jag gått en ganska lång runda med syrran och hundarna. Nu i kväll har jag  haft hemma visning med mina ljus från partylite, det kom några av mina kompisar och jobba kompisar för att kollade på alla nyheter och doftade på de nya underbara dofterna... ja det va trevligt det kul att ni kom.

Efter visningen satt jag och busade lite med mitt gudbarn i soffan då han spydde ner hela mig, fick det i hela ansiktet och över hela mig det va den värsta spyan han gjort hahaha nice... men man kan ju inte bli arg direkt men det luktar ju inte så gott om man säger så..

LIVET ÄR INTE EN DANS PÅ ROSOR...



Kommentarer
Postat av: mikaela Severin

haha...såg väldigt kuligt ut.. typ som en stor fågelskit i hela ansiktet hahaha.. kan inte smakat gott i munnen haha.. så har man de själv nästan varje dag hehe=) kramziz o tack för en trevlig kväll=)

2009-01-19 @ 22:47:19
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/
Postat av: mikaela Severin

haha...såg väldigt kuligt ut.. typ som en stor fågelskit i hela ansiktet hahaha.. kan inte smakat gott i munnen haha.. så har man de själv nästan varje dag hehe=) kramziz o tack för en trevlig kväll=)

2009-01-19 @ 22:47:21
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback