Helgen!!

FREDAG....
Jobbade från 7-16 sen åkte vi direkt till växjö för att köpa en present till kristinans pappa som fyllde år den 22/1 men som vi firade i kväll med god mat och trevligheter... vi sov över i ingelstad hos kriatian föräldrar och hundarna va naturligtvis med och firade sin favorit gubbe hahaha

LÖRDAG...
åkte hem från Ingelstad vid två tiden sen åkte jag till jobbet och jobbade mellan 16-20 efter det åkte vi till mc-donalds och åt lite,, åkte hem och kollade på en film som jag somnade naturligtvis somnade till..

SÖNDAG..
På söndagar ska man ta det lungt och det har vi verkligen gjort, ätit lite mat, kollat klart på filmen som jag somnade till igår, varit och hälsat på severinarna en stund och ja nu är det kväll så snart blir det lite mat igen och en film lite senare som jag säkert somnar till...hihi

HOPPAS NI HAFT EN TREVLIG HELG...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback