helgen har varit skit kul..

FREDAG!!!!
På kvällen va jag, sofie och angelica på ladan i urshult, det va himla kul förutom att jag och angelica va inlåsta på tao i 40 min... men annars va det mesta skit kul... tack tjejer...

LÖRDAG!!!!
Dagen började typ med att jag körde kristian och peter till växjö för dom skulle på fest hos johan i lund på kvällen, lämnade sen av hundarna i ingelstad hos kristians föräldrar, där dom trivs som fisken i vattnet.
ja då har man en hel dag utan kille och hundar.
åkte till mikaela och mitt gudbarn när jag kom från stan, där vi åt jag och severinarna.. tack för maten det va gott va ju så länge sedan man åt det hahahaahahaha.
senare på kvällen bestämde jag och angelica oss för att åka till några kompisar i urshult som hade fest så vi började göra oss i ordning och mikaela körde oss till urshult. där vi umgicks med våra vänner lång in på morgonen hahahaa.. det va riktigt kul eller vad säger du angelica.... tack för i kväll.

SÖNDAG!!! LINN 14år
ååååå fyyyyy ja i dag är jag trött som bara den..
Gick upp gjorde mig lite fräch  och stack i väg för att kolla på lillasyster som spelade handboll dom vann med 16-10 jippi duktiga är ni tjejer..
sen åkte vi hem till mamma och firade linn min lillasyster som fyller 14 år i dag...
vi åt vildsvinstek och det va faktiskt jättegott mums...
Och nu e jag helt slut så jag ska nog gå och nana.. god natt god natt




¨








'

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka kort=) men roligt hade vi iaf till den sista halvtimmen den kvällen...detta måste göras om,alltså åka till ladan,inget annat,hahaha....puss på dej systertster <3

2009-01-20 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback