VECKAN!!!!

TISDAG!!!
I dag har vi varit duktiga jag har städat toaletten från golv till tak, å hallen och halva köket och plockat lite i tv-rummet så på förmiddagen har det varit full rulle på mig, tänk om man hade sån enegri varje dag...
Kristian har letat lägenhet för fullt i växjö och hjälp mig med både det ena och det andra så i dag har vi varit flitiga..
umgicks med syrran på kvällen vi åt pizza, färdigrätt och chockladpudding till efterrätt mums mums.. så nu e vi tjocka och goa... hahahaha, diva och kimmie hälsade på sina killar virus och hulken..



MÅNDAG!!!
jag och kristian va i Kalmar, han va på jobbintervjuv och sen gick vi runt lite inne på giraffens köpcener, men det va inte mycket att ha.. åkte hem och lagade pastasallad.. gertruds recept.. gott är det. sen åkte kristian och tränade och sofie kom upp och smakade av våran pastasallad som hon gillar väldigt mycket ,,,efter det kollade vi på familjen anorlunda men vi blev så stressade så vi gick ut en runda med hundarana,, mycket lättare med 4 hundar att gå ut med än 10 barn kom vi fram till hahaahaha...trevligt va det syrran tack tack


Kommentarer
Postat av: Gertrud

Ja ni snaskar och har er....Skulle allt vilja se er gå ut med 20 barn tillsammans + hundar ha ha det är ju så man får dåndimpen bara man tänker på det hahaha.

2009-02-06 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback