TORSDAG!!!! 12/2

I dag har jag inte gjort så himla mycket  faktiskt umgåts med sambon och syrran lite i dag...
På kvällen däremot då hände det grejjjer sofie min syster skickar ett mess tio i nio och frågar om vi kan passa hennes hundar för hon skulle ta bussen till en kompis vid tio över nio,,, ja vad ska man säga ja naturligtvis för det är ju alltid kul när hon hittar på något. så hon kom och lämnade hundarna ca 5 min efter att jag skrivit ja, oftast så brukar jag vilja ha lite tid på mig och plocka undan lite innan dom kommer för det är två små pissehunnar de där två hahah men inte ens det hann jag så efter att sofie lämnat dom fick jag springa upp till henne i gen och hämta deras blöjskydd för dom märker revir precis överallt efs mina hundar är tikar.
Men det va mysigt man märker ju att hundarna hade kul iaf,, jobbigt va på natten då det va hundar överallt i sovrummet...

LITE BILDER FRÅN KVÄLLEN...


VIRUS OCH DIVA!!!

HULKEN!!!

KIMMIE, VIRUS, DIVA...

KIMMIE ÄR LITE IRRITERAD PÅ VIRUS, MED DET ÄR SOM VANLIGT..


Kommentarer
Postat av: sofie carlqvist

ha...de är minsann ingen som någonsin är iriterad på virus=) så de sååå...hahah

2009-02-16 @ 16:13:25
Postat av: sofie carlqvist

ha...de är minsann ingen som någonsin är irriterad på virus=) så de sååå...hahaah

2009-02-16 @ 16:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback