ONSDAG!!! VÄXJÖ!!

I DAG HAR JAG VARIT OCH HÄLSAT PÅ MINA PRINSESSOR I STAN.. MIKEALA,NELLIE OCH AMANDA.

Det va himla mysigt vi pratade en massa skit hihi fikade och hade det super trevligt, letade lite lägenheter oxå förstås..
Nellie har blivit så stor och duktig att man knappt fattar det,, hon va ju nyss en liten bebis fis hahaha.. och Amanda hon växer och växer hon oxå det va kul att se henne nu för förra gången vi hälsade på låg lilla trollet och sov...
ja det har varit en himla mysig dag i stan... tack gumman.. för att du finns...
efter vi varit i stan stanade vi till hos gertrud kristians mamma och pratade en stund hon hade varit i stan och shoppat så hon visade allt fint hon köpt..
Nu har vi kollat klart å en film ´så nu ska jag och syrran ut med hundaran och sen ska jag gå bort te mamma och säga hej, känns inte som man träffar henne så ofta nu förtiden för hon e alltis ute och far.. hahaha

HA EN BRA KVÄLL PUSS OCH HEJ

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack själv gumman.

Verkligen super mysigt.

De vet du att jag alltid finns här om de är nått. <3

Hoppas ni sover gott inatt och att vi snart kan träffas igen. =0)

Puss & Kram från mig & prinsessorna Karlsson. <3

2009-02-04 @ 20:58:18
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack själv gumman.

Verkligen super mysigt.

De vet du att jag alltid finns här om de är nått. <3

Hoppas ni sover gott inatt och att vi snart kan träffas igen. =0)

Puss & Kram från mig & prinsessorna Karlsson. <3

2009-02-04 @ 20:59:15
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback