MÅNDAG!!!

Vid tre skulle jag egentligen med syrran och tvätta i tvättstugan efs vi sagt upp våran tvättmarskin, men det blev inget tvättande det blev till växjö barnakuten med mikaela och theodor stället för mikaela hade ingen bil och theodor hade hög feber, men som tur var hade han bara en vanlig inflensa som de andra i familjen har och har haft så nu hoppas vi att det lugnar ner sig och att han blir piggare den lille grodan.. kom hem åt lite mat och tittade på annorlunda familjer.. haha vilket kaos.. gick direkt in i sängen efter det och kollade på en jättebra film som heter greven av Monte Cristo den är
sevärd.. god natt och sov sååå gott nu ska jag vänta på john blund och hälsa på kudden..

IDAG ÄR JAG TRÖTT TRÖTT TRÖTT...
SKRIVER MER I KVÄLL.


JAG OCH DIVA LIGGER I SOFFAN TRÖTTA OCH KOLLAR PÅ STÖRTLOPP

SÅÅÅ MYSIGT HAR VI...SER NI HUR TRÖTTA VI E VA HAHAH..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Naw vilka söta bilder. <3 Ni är så gulliga. =0) Va gör du på Fredag? Jag ska int ill tingsryd då till BVC har båda barnen med mig, tänkte om du ville träffas?. Kram i massor. <3

2009-02-10 @ 10:30:24
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: jennifer

haha visste e vi eller inte hahah helt jättetrötta va vi hihi

2009-02-10 @ 15:14:53
Postat av: Mikaela

Ja gör de, de hade varit jättemysigt. <3 Kramis

2009-02-10 @ 16:51:38
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback