JAG OCH MIKAELA.K VA I GÖTEBORG!!! 18-19 FEB.

resan började här hemma vid 8.oo på onsdags morgonen då jag körde till stan och tog upp mikaela sen bar det i väg mot göteborg..
Vi  kom vi till Lindome typ vid 12:00 då åkte vi med en gång till Natalie´s grav  mikaelas lillasyster och efter de så va vi inne i Göteborg och träffades några av mina släktingar. therese, clara och lillan det va trevligt, efter de åkte vi till Kållered till IKEA och kollade och när vi va klara där så gick vi in på Eken Center i Kållered och käkade på Mc Donalds.
Å sen när vi käkat färdigt åkte vi hem till Lindome igen till mikaelas plastfaster Märta hon av hur gullig och ttrevlig som helst träffade även hennes farmor som va en söt liten tant... (vatten och pankakor näääää). *hehe* =0)
Mikaelas farmor gjorde en god ungspannkaka, efter de satt vi och pratade en stund sen va de läggdags och jisses jag va hur trött som helst men ändå jätte pigg det va hel knas, paratade sönder mikaelas öron innan hon somnade hahaha.
Dagen efter gick vi upp klockan 08:00  tröööööööööött gjorde oss i ordning och lite så sen hade Märta tagit fram god frukost och gjort kaffe å te så vi åt lite och pratade lite sen va de dags att gå till bussen.
Vi tog bussen från Lindome in till Göteborg, gick jättebra vi har faktiskt inte kört fel en enda gång eller att de har hänt nått alls allt har gått hur bra som helst. =0)
10:00 började "Horse Showen" sen va vi där typ 11,5 timmar och tittade på Hopp, Dressyr & Ponnystafett  jisses va fort dom små hästarna sprang såg hur roligt ut som helst, och barnen hoppade upp och ner på hästarna i farten såg himla roligt ut. =0)
Vi va även inne på Mässan och kollade på alla saker som såldes m.m.
Sen typ 21:45 kom Märta och hämtade oss vid Universeum de ligger typ jämte Mässan & Scandinavium, så vi åkte hem till henne och gick på toa och lite så innan vi skulle köra hela långa resan hem till Småland uch då va jag hur trött som helst efter dagen men när jag satt mig i bilen blev jag pig igen..hahah stackars mikaela fick inte somna för då hade vi aldrig kommit hem hon va ju min vägvisare hahah utan henne hade jag aldrig kommit hem hihihi tack för att du höll dig vaken fast du va så trött i slutet..

Tack så mycket mikaela för två helt fantastiskt roliga dagar, vet inte när jag hade så kul sist hihii.. hoppas vi kan göra om de någon gång typ nästa nästa år hihihihihihi.... <3 Love You Heffaklumpen. <3


sååååå lojjjjjjaaaaaa.............





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ne va söt du är gumman min. Hihi =0) Tack själv. Ja vi måste ju bara dit nästa år igen. <3 Puss & Kram //Heffaklumpen. <3

2009-02-25 @ 12:03:02
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback