HELGEN!!!

FREDAG!!
I dag hämtade jag louise och pierre i urshult, dom skulle med tåget från stan och åkte med mig och kristian.
När vi släppt av dom åkte vi och åt på lagondola.. mumms black and white..
Sen när vi va på väg till teleborg för att kolla på lägenheten fick vi köra rundan om willys och köpa strumpor till mig hahahaha det va så mycket blask ute så mina skor och strumpor va jätteblöta hahah hade ju inte kunnat komma in med blöta strumopor i lögenheten som vi skulle kolla på hade varit lite pinit va, lägenheten va jättefin jag vill verkligen ha den.. ååå hoppas hoppas hoppas..

LÖRDAG!!!
På dagen gjorde vi inte så hemskt mycket, på eftermiddagen bestämde vi oss för att åka och hälsa på Kristians föräldrar i Ingelstad...
vi handlade pizzamix för att göra egen pizza i Ingelstad, den blev jätte god alla gjorde sin egen bit...
Vi stannade en stund och kollade på första delen av melodifestivalen. Kimmie och diva hade det himla trevligt som vanligt när Lasse är i närheten.
Diva älskar att följa Lasse vart han än går och Kimmie gillar att ligga i soffan och bli klappad av Gertrud.
Sen åkte vi hem och jag åkte vidare till Urshult, trött som jag va för att hämta sofie och hennes kompisar som inte hade skjuts hem, åkte dit en timme innan för att jag inte skulle bli så trött och inte orka köra.
Det va mycket trevligt folk i urshult som vanligt...
Åkte hem och somnade.

SÖNDAG!!!
Vaknade trött som bara den, kristian hade redan åkt i väg på fotbollscup i Nybro så jag va själv hemma, tråkigt.
Jag gick upp till syrran och slösade bort i stortsätt hele dagen tillsammans med henne..
kimmie, diva, virus och hulken va ute och busade på kvällen, vart har dom sina öron till hahaha.
Tittade lite på film på kvällen annars inget kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback