FREDAG... igen..

Jisses vad tiden går fort det va ju nyss helg.. vart har denna veckan tagit vägen?
i går va louise här och jag passade mitt gudbarn theodor en stund, vi gick en runda på börjes, jag köpte mig ett par gympaskor för alla dom jag har läcker in vatten bara jag går utanför dörren så tyckte jag kunde unna mig ett par nya skor så jag slipper ha kalla fötter hela dagarna,, snygga va dom och biliga....

Dagen började med att mama ringde och väkte mig så då va det bara att gååå upp, efter det hörde min kära systeryster av sig så vi gick ut en lång lång runda i det fina vädret med hundarna...  dessa hundar ar blivit väldigt dåliga på att lyssna när dom är tilsammas.... det e ett himla tjat på dom när vi e ute...

Nu ska jag hoppa in i duchen och sen kommer min kära sambo hem som slutar tidigt i dag, ska nog ner och ta en fika med syster sofie sen och resten av dagen ska jag bara ta det lugnt och umgås med kristian... få se vad vi lagar för gott till kvällen, få väl handla något gott på börjes hihihi...

hörs sen i helgen ha det så bra.. tack och hej...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi från Växjö önskar dig & Christian & hundarna en trevlig helg. Puss & Kram Från hela familjen Karlsson. hihi <3

2009-02-27 @ 19:55:57
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: mikaela Severin

hehe.. ja du ser.. lite hjärna har jag.. fast vore bra om alla kunde skriva namn me istället för anonymt ahahaha

2009-02-27 @ 23:31:41
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Förmodar att de va du som skrev annonymt i min blogg...hihi =0) Puss & Kramis //Heffaklumpen. <3

2009-02-28 @ 08:49:08
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Skickar ett sms till dig med mitt nya nummer. Vill inte skriva de här ifall "vissa" tragiska människor ser de och får för sig att skicka tråkiga sms eller nått. Hoppas ni har en mysig Söndag....Kramis <3

2009-03-01 @ 09:18:53
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback