BLEV UTMANAD AV SOFIA...

UTMANAD AV SOFIA!

VEM. Vem är i rummet med dig? kristian och hundarna
Vem fick du sms av senast? mikaela karlsson
Vem pratade du senast i telefon med? mikaela karlsson
Vems hus var du senast i? gertrud och lasses
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? kristian
Vem önskar du att du var med nu? alla jag älskar samtidgt.... vilket e svårt
VAR. Var är din telefon? båda jämte mig efs det ringer ofta haha
Var är din mamma? hemma hos sig
Var sover du? I vår säng
Var fick du tag på tröjan du har på dig? gina
Var åkte du senast bil? till preem
Var i ditt rum är du? Jag sitter i vardagsrummet
VAD. Vad åt du senast? pizza
Vad drack du senast? vatten nu...
Vad är det för färg på dina byxor? svarta mjukisar
Vad är den närmaste saken som är blå?  ljuset på bordet 

Vad har du på fötterna? strumpor rosa
Vad är din favoritfärg? svart och vitt o rött..
Vad är din favorithemsida? min blogg=)
Vad hör du just nu? fotboll på tv:n åååå
NÄR. När var senaste gången du tände ett ljus? för en timme sen
När träffade du din pappa senast?   vid jul
När duschade du senast? imorse, o ska göra ikväll med hihi


HAR DU NÅGONSIN. Hånglat i mer än tre minuter? I sträck? Japp
Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? yes..
Hånglat i skogen? jodå..
Sovit naken?  ja
Kört över hastighetsgränsen? Ja!.
Målat om ditt rum? nej men tapetserat
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja.
Sett någon dö? nej för då hade jag oxå dött...
Varit på ett plan? Ja.
Sovit till tre? ja , 
Älskar eller saknar någon just nu? Ja många

jag utmanar
mikaela karlsson

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Är ju redan utmanad gumman. <3 Har gjort den redan. hihi =0) Jag har snackat med Göteborg nu höll jag på och skriva hehe ne men natalies släkt där dom ska irnga upp efter 15:00 då vet jag om vi kan sova där i morgon natt. <3 Puss <3

2009-02-17 @ 12:50:45
URL: http://mammatillnellieochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback