v 49=)

TORSDAG..

Idag har jag och joline varit hemma hos farmor och bakat lussekatter med farmor och mormor=) det va himla trevligt vi pratade och planerade lite till dopet oxå.. och lilla joline kom i min och mina systras dopklänning=) jippi hon va inte för tjock den lilla tjockisen=)

FREDAG....
Jag och lilla jillan har bara slappat hela dagen=) sen på kvällen kom sofie och elias hit ja och lille ville så klart=)
vi åt elias goda hemmabakade pizza och sen kollade vi på idol, dom åkte hem efter idol och jag å jollan åkte hem till mikaela... lilla jollan har inte alls varit glad i kväll hon har nog aldrig skrikit så mycket som hon gjort i kväll=( så jag åkte bort till mikaela en runda för att hon skulle somna i bilen och det gjorde hon sen sov hon hos mikaela tills vi åkte hem sen somnade hon i bilen och när vi kom hem bytte jag på henne och gav henne lite mat sen somnade hon igen och sov HELA natten....

LÖRDAG...
jollan har sovit hela natten från 00.30 då vi kom hem från mikaela till 08.50 i dag på morgonen då bytte jag på henne och gav henne mat sen somnade vi igen jag och jollan och sov till 12.30=) så mysig morgon har vi haft...  jollans farfar har nyss varit och hämtat hundarna som han ville umgås med tills i morgon=) dom älskar ju att vara i ingelstad hos kristian föräldrar=)
nu ligger lilla jollan i sin pappas famn och sover igen=)


snart ska vi åka och handla lite till lammsteken i kväll =) kristians favorit hoppas nu jag lyckas lika bra som svärmor :s

ha en bra lördag kväll allihopa=) <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback