veckan och helgen som varit....

torsdag...6/8
va jag och kristian på vägga badet i Karlahamn, det är ju utomhus bassänger =) tänkte att det kanske hjälper att bada lite och ta det lite lugnt nu för foglossningen och det va super skönt att bada hade inte ont på hela dagen sen=)
Vi körde rundan om tingsryd hem och hämtade upp lillasyster linn som skulle vara hos oss tills lördag, hon skulle gå på carloskar dagarna här i stan,, vi hade en mysig kväll åt pizza ute och sen åkte hem och kolalde på film och hade det mysigt, alltid kul när man har lillasyster att pyssla om....


LILLASYSTER LINN

Fredag....
dagen började inte bra mådde sååå hi mla dåligt när jag vaknade va helt yr och mådde skit illa kunde inte ens stå upp utan fick ligga i sängen i flera timmar, sen kom louise och hälsade på som vi hade bestämt i början a veckan, kände mig inte så social tyvärr, men det gick bra ändå, sen tog jag en duch och piggnade till lite och fick i mig lite mat.
Senare på dagen åkte vi till stan för jag skulle köra louise till tåget och följa med  linn som skulle ta hål i naveln, hahah hon va såååå himla nervös när hon låg där och väntade på att han skulle ta hålet på henne och jag kunde ju inte titta för jag va fortfarande lite yr och ¨vågade inte titta om jag skulle svimma hahahha ja jisses vilket kaos, men linn klarade det bra, det va ju som sagt hennes andra hål hon har ju gjort ett innan men skulle göra om det.... ja sen lämnade vi louise vid tåget och gick till stan för att möta upp linns kompisar och jag skulle träffa mikaela,theo och angelica en liten stund..
sen på kvällen åkte jag till elin en runda och umgicks med henne , maria och mathilda himla trevligt, åkte sedan till öltältet, men jag orkade bara vara där en liten stund.. hämtade hem linn sen och åkte hem och sovv.... mycket trevlig dag efter att jag började må bra.=)¨

Lördag..
vak nade sent sover ju så himla dåligt,, körde linn till bussen, sen åkte jag hem och vilade mig några timmar för att orka med kvällen, då jag och kristian skulle ut och äta och fira våran förlovningsdag som egentligen va på söndagen..
vi åt buffe på hong kong,, suuuppper duuupper gott vi åt hur mycket som helst och hade det jättetrevligt,åkte sedan hem och kollade på fvilm och hade det mysigt... älskar min dooose över allt annat



Söndag... 3års förlovningsdag
men det firade vi ju igår=) fick ändå frukost och blommor i sängen idag när jag vaknade=) han e såå himla söt min doose
åkte till kristians föräldrar och firade hans mamma som fyller år nu på måndag,, vi åt goood good mat och hade det mycket trevligt..... åkte sen hem och slappade i soffan,,,


GRATTIS GERTRUD PÅ FÖDELSEDAGEN...

Måndag...
va hos mikaela en runda på kvällen hälsade även på jackie och åt lite mat. kristian tränade och det är så tråkigt att bara sitta hemma... det va en trevlig kväll med god mat...

Tisdag¨... heldag i tingryd
Jag,mikaela,theodor,jacki och leo åkte till tingsryd och badade på kaskad abgelica kom oxå dit, det va såå skönt att bada man har liksom inte ont alls aå annars har man ju mer eller midrre ont hela dagarna bara att det är värre på kvällarena än dagarna men smärtan finns ju alltid där tyvärr... ja vi hade det bra bra och roligt, det va första gången theo badade och han älskade det, vi badade i över 3 timmar=)
sen gick vi en runda på börjes och kollade runt lite alltid lika kul...'
åkte hem och va helt döööö har nog inte varit så trött på länge..... tack tjejer och små killar

Onsdag...
sov till 12 i dag fattade inget när jag vaknade så sent,, gick inte upp förens ett, men det kan ju bero på att jag vaknar hela tiden på nätterna och det tar väl på kroppen behövde nog den sömnen=) skönt va det,, se lagade jag en god stek som vi åt=) mummms
kristian åkte och spelade match så jag åkte och hälsade på mikaela kan ju lika gärna sitta där och ta det lugnt och slappa som hemma själv*=) hon bjöd på mat och jag tog hand om disken..... hade med mig lite god fika oxå som hon kunde smaska på när hon jobbar natt=)
kristian och hans lag vann mot de bästa laget i serien han hjälpte till med det avgörande målet=) duktig han...
Är så glad för hans skull han har varit å duktig den senaste tiden och fått mycket beröm=) han förtjänar det, han lever  ju för sin lilla fotboll=) bra att någon av oss rör på sig ahhahaahah..... nu ska jag kolla lite på tv sen sova kudden...

ha det bra alla kram på er

Kommentarer
Postat av: Sofi

Var är nattmys och lunchdejt med Sofi med i det här inlägget? ;)

2009-08-13 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback