torsdag... lilla mamma <3

idag vid halv nio på morgonen åkte jag till sjukhuset för att vara med mamma innan hon skulle till operation, hon ska operera bort livmodern...
vi kom upp till rummet, mamma bytte om och fick lugnande,,, efter ett tag blev hon väldigt trött och somnade, vilket jag tyckte va himla perfekt efs då kunde jag smita utan att behöva säga hejdå och allt det där är ju såå himla känslig för sånt=( ja mamma somande sött och jag satt hoss henne en stund sen skrev jag en liten lapp´till henne och smög ut ur rummet så hon inte skulle vakna=) han inte ens komma ut ur sjukhuset innan hon rigde, då hade hon vaknat och börjat förbreda sig för operation så jag gick ju men perfekt tajming=)  

efter att jag varit hos mamma en stund på sjukan åkte jag, mikaela å lilla theo till tingsryd,, fikade på börjes och kollade runt lite, hälsade på louise en runda sen blev den en lite  sväng till kaskad oxå,,, det va skönt att bada för i dag har jag haft så mycket ammandragningar och ajaj i min mage,,,plus att det va högt vatten inne i det varma=) mysigt värre..


gudmor och bussssungen=)



sen när jag kom hem ringde jag till mamma som va nyopererad, åkte sedan dit med lite kläder och sånt hon skulle låna, hon va väldigt pigg för att vara nyopererad men stannade bara ett par timmar sen va kl nästan 9 och hon behövde sova...
va sååå orolig för min lilla mamma i dag men allt gick ju bra <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback