torsdag 27/8, baby shower, jobbig natt..

ja

g har sovit hela natten vilket jag inte gjort på flera veckor=) va väl helt döö efter smärtorna jag haft, brikanylsprutan hjälpte toppen bra=)
har varit på rättegång hela dagen typ,och på ultraljud för att kolla om våran bebis är stor nog och det va den, den väger redan 2500 ja jisses nu får den ta det lite lugnt där inne såå den inte bli en stor stor bebis=) det va mysigt att se den och mamma va med<3
 sen vid 4 hämtade kristian mig vid 4 för jag skulle hem och ducha sen vidare till mikaela som med hjälp av jackie fixat en baby shower för mig=) jag blev sååå glad...
kom till mikaela då höll hon, jackie,sofi.T och louise på med maten=) tacosss mummss,  
vi åt och hade trevligt sen vid maten kom angelica då va vi alla samlade=) efter maten fick jag en massa fina presenter, eller bebis fick men jag öppnade dom=) kommer på bild sen=).
sen blev det tårta och ännu mera prat... vi hade en super trevlig kväll, va kvar hos mikaela och angelica ända tills kvart i ett typ,
däå körde jag och hämtade kristian som hade varit på fest, vi åkte sedan till statoil och köpte korv sen när vi kom hem till parkeringen fick jag kramp i hela magen i bilen och kom knappt ut, gick upp i lägenheten och tog en brikanyl och la mig i soffan, vi satt på varuhuset och kollade på det, men det gick inte så bra för mellan kvart över ett och 2 fick jag 7 långa rejäla kramper som kan ha varit sammandragningar på raken, jag hade så ot så jag bara grät och grät och kunde inte röra mig,, sista krampen gjorde så ont så jag flög upp ur soffan och trodde jag skulle spy rakt ut,, kristian ringde till förlosningen för jag hade för ont för att prata, men inte så lätt för honom att berätta hur jag har det, så jag fick försöka prata med dom så gott jag kunde, pratade med en j*ävla kärring rent ut sagt, det första hon frågade mig va om jag hade maginfluensan, jag svarade nej det är klart jag inte har det sånt märker man väl skillnad på eller, då svarar hon jo men jag tänkte efs du höll på att spy då svarade jag henne med att det va ju för att jag hade så jävla ont och jag ringer för att jag inte klarar av smärtan mer och vet inte vad jag ska göra, har ju tagit brikanyl men att det inte hjälper, hon svarar men nu låter det inte som att du har så mont,, jag svarar nää jag försöker ju pratat så gott jag kan för att du ska höra mig, då frågar kärrngen ent ut sagt, men är du förkyld da, det låter så då blev jag fan sur så jag svarade nej jag är inte förskyld eller sjuk jag låter ju såhär för att jag har ont och har gråtit, va fan nära på att lägga på men sen kom jag på att man kan ta två alvedon och en dexofen om man får ont så jag frågade henne  om jag kunde ta det fast jag för en halvtimme sen tagit brikanyl, då svarar hon ja det av en bra ide gör det och se om det funkar annars får du ringa igen ååå jag va så sur på henne så jag hade aldrig ringt tillbaka till henne,, men efter samtalet flyttade jag min från soffan till sängen och tog dexofen och alvedon, fick några små kramper en liten stund efter men sen somnade jag och smärtn i magen gick över....
VILKEN SMÄRTA ASSÅ HELT SJUKT TRODDE JAG SKULLE DÖÖ, MEN NU EFTER TÄNKER MAN PÅ ATT DEN SMÄRTAN SÄKERT INTE ÄR NÅGOT  OM MAN JÄMFÖR NÄR DET ÄR DAGS ATT FÖDA=( UCH NU BÖRJAR MAN TÄNKA PÅ FÖRLOSSNINGEN OCH ALLT=(


nääää nu känner jag att jag börjar få små kramper igen, uch jag vill inte,, varför har
 man det såhär och varför gör det såååå ont??? vad ska/kan man göra?

får nog ta några tabletter och vila lite nu.. känns som man inte kan göra något längre och i morgon ska jag på hundutställlning och ställa diva med, hur ska det gåå?



kramar


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, du va ganska trött när du skrev sist va, för full kan du ju inte vart! Fy va jobbig för dig att må så dåligt å så länge med! Men du har inte långt kvar nu va!?? Du är la 5-6 veckor före mig! Nej jag mår inte heller så bra, ont i svanken å bäcknet å ner i benen. Men det är inte lika jobbigt hela tiden. Låter som du har det lite värre. Jo han är snäll klart =P utom när han hoppar på urinblåsan!! Han har perioder under dagen han är ganska livlig. Då har du nästan allt färdigt till bebis nu!? Va du på ett UL till, inget kön nu heller, lr???? Kram

2009-08-30 @ 19:23:09
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/
Postat av: mamsen

Prova och lägg dig i ett lagom varmt bad och försök slappna av. Det är inte lätt men det går.

2009-09-01 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback