torsdag 13 - söndag 16

,,,
TJA kom knappt ohåg vad jag gjorde mer än att jag va hos mikaela och theo en runda,, vad gjorde jag mer???

fredag- ullared
jag mamma och linn åkte i en bil, mikaela,angeloca och carro åkte en bil till ullared=)
påvägen dit passade vi på att stanna vid olas grav,, och tog fikapaus, 
Dwr va kagom med folk på ullared,...
 jag hittade lite smått  och got till bebis men inte så mycket tyv'ärr och inte det jag skulle=(, hittade världens mysigaste pyjamas till mig iaf=) och ett ´par  skitsköna mjukisar=)
men mamma och linn hittade en hel del till sig iaf=)
vi hade iaf en supertrevlog dag=)  
det kommer lite bilder på sakerna sen=)

lördag..
va jag hos mamma hos  engström i ryd hela dagen och  kvällen, det va himla trevligt, vi åt tacos och hade det trevligt, åkte ner till öltältet på kuppe senare på kvällen och träfade lite folk sen vidare ut till chery och ritva där vi åt ostar och kex,, mumms... tack mamma och lillasyster för en mysig dag...

söndag..
väldigt trött va hemma sent i natt,, vilade mig långt in på dagen, sen åkte vi hem ill kristians föräldrar och hämtade hundarna och åt lite mat=)
sen blev det sängen igen och sällskaosresan på film=) myysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback